bilacon žalbeni postupak

complaint process bilacon

Kako kontaktirati bilacon

Nudimo Vam nekoliko načina da nas kontaktirate. Odaberite opciju koja Vam najviše odgovara.

 

Centralno upravljanje kvalitetom
qualitymanagement.bilacon@tentamus.com

Rado ćemo Vas saslušati u svakom trenutku!

Izrazite svoju zabrinutost i razlog pritužbe što je moguće preciznije. Ako se radi o određenoj narudžbi i usluzi, dajte nam broj narudžbe, broj uzorka i/ili broj izvješća o ispitivanju, ako je moguće. Ako se pritužba odnosi na uzimanje uzorka ili uzorkovanje koje smo mi izvršili, molimo da nam javite datum i mjesto uzimanja uzorka ili uzorkovanja, ako je moguće.

Ovako bilacon istražuje i obrađuje Vašu žalbu

Svaki oblik povratne informacije korisnika bilježi se u našem internom sustavu upravljanja žalbi dokumentiranjem svakog koraka obrade od snimanja do povratne informacije klijenta.

Za snimanje je odgovoran zaposlenik koji prima povratnu informaciju korisnika. Djelatnik odmah provjerava područje odgovornosti i po potrebi prosljeđuje povratnu informaciju klijenta odgovornom i ovlaštenom djelatniku. Osim toga, pritužba će biti proslijeđena našem menadžmentu kvalitete i višem menadžmentu.

Bez obzira na način na koji ste kontaktirani, vi, kao klijent ćete odmah dobiti informaciju da smo primili Vašu žalbu i naznaku kada možete očekivati ​​da ćemo Vam se javiti. Vrijeme obrade ovisi o opsegu žalbe i uključenim odjelima, timovima ili podizvođačima.

Žalbe se u pravilu ispituju i obrađuju korak-po-korak:

  1. Najprije se provjerava jesu li opisane činjenice razumljive i u koje područje odgovornosti spadaju.
  2. Ako bude bilo kakvih nejasnoća, ponovno ćemo Vas kontaktirati.
  3. Žalba će zatim biti proslijeđena izravno nadležnim odjelima/područjima.
  4. Ako se žalba odnosi na podugovorenu uslugu, ona će biti iskomunicirana podizvođaču, uz očuvanje povjerljivosti, i zatražena će biti obrada.
  5. U slučaju administrativnih pogrešaka, izvješće o ispitivanju ili inspekciji bit će odmah obrađeno i ispravljeno.
  6. Pritužbe koje nadilaze formalne pogreške prosljeđuju se voditelju odjela ili tima, kao i Upravi i voditelju za kvalitetu.
  7. Kako bi se mogle definirati korektivne mjere, prvo se sa zaposlenicima uključenim u tim procjenjuje uzrok greške koja je dovela do žalbe.
  8. Ako analiza uzroka otkrije da prigovor nije opravdan, o tome ćete biti obaviješteni uz obrazloženje naše procjene.
  9. Na temelju uzroka i navedene pogreške vrši se interna provjera u kojoj mjeri bi to moglo utjecati na druge narudžbe, uzorke, rezultate i klijente (analiza opsega).
  10. Uzimajući u obzir uzrok i opseg, pravodobno se poduzimaju odgovarajuće korektivne mjere. Ako je potrebno, također se utvrđuju i korektivne mjere kako bi se spriječilo i izbjeglo ponavljanje pogreške.
  11. Provedba i ispitivanje učinkovitosti mjera planirano je i vremenski definirano.

Na ovaj način primate povratnu informaciju o Vašoj žalbi

Bez obzira na vrstu žalbe, dobit ćete odgovarajuće povratne informacije o činjenicama u razumnom roku.

Ako je žalba formalne prirode, dobit ćete povratnu informaciju kada se pošalje izvješće o ispitivanju ili inspekciji, u kojemu se u popratnom pismu (mailu) pismeno objašnjavaju razlog promjene i obavijest o promjeni.

U slučaju pritužbi tehničke i analitičke prirode ili vezanih uz uslugu, obrada može potrajati i duže od 3 dana, posebice ako se npr. moraju provesti ponovna mjerenja. U tom slučaju ćemo Vas redovito obavještavati o trenutnom statusu obrade.
Nakon završetka cjelokupnog procesa razmatranja prigovora, putem e-maila ćemo Vam dostaviti odgovarajuće pisano očitovanje u kojem ćemo prezentirati rezultate ocjene prigovora i određivanje mjera. Ovisno o ozbiljnosti prigovora i na Vaš zahtjev, poslat ćemo Vam službeno očitovanje koje je usuglašeno s Upravom i voditeljem za kvalitetu.

We Value Your Privacy
We use cookies on our website. Some of them are essential, while others help us to analyze how this website is being used and to allow you to contact us through our website, i.e. use the chat widget. You can change your decision at any time.
We Value Your Privacy
Customer Interaction
These technologies will allow you to contact us through our website, i.e. use the chat widget.
Name LiveChat
Provider LiveChat Software S.A., ul. Zwycięska 47, 53-033 Wroclaw, Poland
Purpose Communication with clients via online chat using the API of the chat service LiveChat.
Privacy Policy https://www.livechat.com/legal/privacy-policy/
Cookie Name __lc_cid, __lc_cst
Cookie Expiry 2 years
Essential
Technologies required to enable the core functionality of this website.
Name Cookie Consent
Provider Owner of this website, Imprint
Purpose Saves the visitors preferences selected in the cookie banner.
Cookie Name ws_cookie_consent
Cookie Expiry 1 year